חדרי בריחה תיאטרליים
לכבוד סיום השנה קיימנו בשכבת ד' שלנו פרויקט מיוחד של יצירת חדרי בריחה תיאטרליים. התגייסנו כולנו, מורים, תלמידים והנהלה כאחד, וכמובן גם ההורים היו שותפים מאחורי הקלעים. הכל בכדי ליצור פעילות סיכום מאתגרת וחוויתית לסיום שנת הלימודים.
במהלך שלושה שבועות הפכו הילדים למובילי פרויקטים והמורים הפכו ליועצים מקצועיים בלבד. הילדים תכננו, יצרו והקימו חדרי בריחה מקוריים ואתגריים. חדרי הבריחה היוו פלטפורמה ליישום כל הידע, הכישורים והמיומנויות שרכשו במהלך השנה בכל אחד מתחומי הדעת השונים שנלמדו בקורסים בחופי"ם: מוסיקה, מדעים, פיזיקה, צילום והמצאת משחקים.
הלמידה הבין תחומית מסייעת לילדים לפתח כישורי חשיבה גבוהים. הפרויקט עצמו זימן לתלמידים פיתוח של מיומנויות חשובות כגון ייזום והפקה, עבודת צוות, עמידה בלוח זמנים ועוד ועוד. הילדים בחרו לעצמם קבוצות עבודה לפי העדפותיהם האישיות, כישוריהם ורצונם. כל קבוצה לקחה אחריות על חלק אחר של חדר הבריחה (התפאורה, החידות, המוסיקה, המשחק והתפעול). עבדנו במליאה ולחוד, בקבוצות יותר גדולות ויותר קטנות. כתבנו משימות יומיות, לוחות זמנים ותכנונים. אינסוף של עבודה!
בסופו של דבר הפיקו הילדים "חדרי בריחה תיאטרליים" מרשימים ומקצועיים. ביום האחרון של הלימודים, נרשמה התרגשות שיא לקראת ההתנסות ב"LIVE" בחדרי הבריחה! היה מדהים!