היה לנו קורס חווייתי שעסק בפסיכולוגיה של קבלת החלטות בהנחייתו של דורון לוי. התלמידות והתלמידים התנסו באתגרי חשיבה, הגרלות, משחקים, סרטוני פרסומת ועוד ניסויים פסיכולוגים מעניינים. דרך הפעילויות הללו חקרנו את ההתנהגות האנושית ולמדנו לפתח פרספקטיבות חשיבה מגוונות.
הנושאים בהם נגענו:
פרסומות ומותגים- עמדנו על האופן בו מותגים וסלוגנים יוצרים הזדהות ומשיכה.
מסרים ישירים ועקיפים- חווינו מה כוחם של מסרים עקיפים ומסרים סמויים בתקשורת עם אנשים.
עוד דנו ותרגלנו את נושא ההמחשה בהעברת מסר.
חכמת ההמונים: ערכנו ניסויים בנושא והעלינו קווים לדמותו של המון חכם.
השוואות – למדנו על האופן שבו השוואות משפיעות קבלת ההחלטות שלנו.
חינוך במאה ה-21- דיברנו על המיומנויות והכישורים הדרושים שאותם יש להקנות לתלמידות
ולתלמידים במציאות ההפכפכה והאי ודאית.
האקלים בכיתה היה נעים מאוד, הפעילויות מהנות והדיונים היו תוססים ופוריים. התלמידות והתלמידים היטבו להסיק מסקנות מן הניסויים והגיעו לתובנות יישומיות. כמו כן ערכו קישורים מעניינים של הנושאים הנלמדים ליום יום. והנה שורת סיכום של המנחה: "היה לי אישית היה העונג לעבוד עם קבוצה איכותית כזו ולראייה: בכל מפגש הזמן טס לנו במהירות הבזק!".