ליצור משחק טוב זו מלאכה קשה! בהנחייתה של גילור גל בתכנית המחוננים שכבת ד', עסקנו בדיוק במלאכה הזאת. עסקנו בהבנת מוטיבים פסיכולוגים משחקיים game mechanics, הכרת השחקנים, שמירה על איזון נכון בין ״קשה לי מידי אז מתסכל״ לבין "קל לי מידי אז משעמם״. לאחר שבצענו תהליך בדיקה ותכנון מדוייקים, ביצענו ניסוי ותעיה (וגם תהייה) – רק אז יצאנו לדרך והפקנו את המשחק עצמו.
נגענו במספר נושאים הסימסטר – תפקיד הסיפור במשחק, איזה שחקן אתה, משחקים מגניבים מבוססים מודלים מתימטיים כמו דאבל, משחקי נים. משחקי מזל כמו אבן נייר ומספריים ושילובם עם משחקי חשיבה ומספר שיעורים הקדשנו למשחקי בילוש. קיימים שני סוגים עיקריים של משחקי בילוש: משחקים מבוססי מידע ומשחקי מבוססי אלימינציה (פסילת אפשרויות) ושילוב של שניהם. פתרנו מספר תעלומות וגולת הכותרת הייתה יצירת משחק בלשי מבוסס מיקומים בשיטת האלימינציה.